Skip to main content

Posts

Showing posts from January, 2011

Prepared for CNY!

Bonjour everyone! The other day when i went CNY shopping with the ANG's, I bought 3 pairs of fake lashes for myself. So i tried it on. It was two days ago i think. lol. And surprisingly for a first-timer like me, it turned out okay! Wheeee. I only applied it on one eye tho. And yeahh my stupid eyeliner is missing. So i had to use eyeshadow. Which is also my FIRST time using. And not to mention, mascara too! WHOOO! I ROCK. HAHA!

Anyway, Jowie & Joern came over to my house yesterday. I want his iphone4! OMG. GRRR. We went to Jusco together. Bought myself some RED nail polish for Chinese New Year. Haha! I look so red now :P *I not gonna upload any pictures of my toes or fingers. Because i've just uploaded a picture of my toes two post back. And it''ll look very weird if i uploaded another one. New visitors visiting my blog might think i'm crazy obsessed over my toes or something. LOL HAHA! People might think i'm weird :X

And yes! I've gotten myself a pair …

The curse of the mad aunty style disease.

I was just simply rummaging through my facebook albums for a decent picture. Cause i feel the need to blog. And what's the point of blogging if there's no picture. Am I right or am i right? lol. Its a picture from 2010. Cause i haven't got the time or the camera to take even a single picture this year :( Homework homework tuition tuition! What a bore! But what other choices do i have right? Pfftt.
Here to talk about the issues i have -_- First, I've this problem of always changing my blog template. I feel like killing myself! It's so annoying and a total waste of my time! But i can't control myself. The urge of changing the colours and fonts! The temptation. LOL! What am i saying -.- Restricting myself from changing any further... NOW!

Second, I've been suffering from mad aunty style disease lately. Seriously, this is no laughing matter. Even my mom said i start dressing like an old lady. OMG! Like whatever happened to my AWESOME sense of style?! Euwern &a…

A Friday with dad.

Today's a Friday. That means school ends at 12pm! Wheee :D Daddy came right on time :P When i got up the car, I saw Euwern & Eugene. Shocked! Euwern's school starts at 2pm. So we all had lunch together! It was a LONG journey, cause we had to fetch Euwern to school, and then Eugene to the LRT station. So ma fan D:
I was soooo sleepy. But i couldn't sleep, cause daddy was talking to me. HAHA! We finally reached home around 3. Daddy asked me to help him with the gardening. Cut the grass, pluck the leaves etc. I usually don't help him. Cause well, you all know laa. I'm lazy and i don't want to sweat! haha! But since i'm such a good daughter. I helped him today!
SEE! Our garden is so beautiful! 
Something very unfortunate happened to me. After doing all the cutting of grass and leaves. We had to pick them all up. Well, daddy was picking them up la. I was just walking around xD HAHA! We talked about many things. And then suddenly, I accidentally kick the con…